torsdag 2 juni 2011

Ja ni, nu var det ett tag sen jag bloggade. Inget kul händer i mitt liv just nu. Ekonomin är i botten, bilen ska besiktas i sommar och jag tror inte den går igenom (vi måste byta däck sen är det säkert fler fel), tänderna gör ont (tror jag har hål) och så har jag nån konstig "värk" i magen. Jag vet egentligen inte om man kan kalla det värk, men det är nåt underligt. Den där konstiga känslan käns mest när jag är kissnödig, men jag känner även av den när jag går och när jag trycker på magen. Men dum som jag är söker jag inte vård då jag inte känner av det hela tiden, för att jag ska söka VC krävs konstant smärta.

Ja i övrigt kämpat vi på med bröllopsplanerna. Det går framåt, men då pengarna är knappa känns det sådär. Tänk om vi gjort alltsammans litet. Bara ha ett tårtkalas och inget mer, en stillsam fikastund på gräsmattan. Underbart..men det här blir nog också underbart, men det ska bli skönt när det är över. Då kan vi äntligen njuta av ett gemensamt efternamn och att alla pengar enbart går till oss :)

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar