torsdag 21 april 2011

Sitter på mitt jobb och gör inget särskilt för stunden. Telefon har ringt ett par gånger och så mycke mer än så har inte hänt.

Vad det gäller vårt bröllop är väldigt mycket klart. Nu är buketterna beställda, min och tärnans klänningar hänger i garderoben, näbbarnas klänningar förväntas komma i mitten av maj. Vi har en bröllopshemsida, men den är än så länge bara till för vissa personer. Är ni hemskt nyfikna får ni be om adresse :)

Snart är påsken här och då blir det godis i magen :). Jag är ingen religös person och tyvärr lite för lite allmänbildad. Jag vet knappt varför vi firar jul, påsk osv, men som tur är har jag träffat Ola som spridits sina kunskaper till mig. Det är ju för sjutton hemskt att jag som 25 åring inte hade en aning om vår hstoria. Nu vet jag mer, men får jag frågan rakt upp å ner så vet jag inte om jag svarar rätt. Anledningen till att jag minns nu är för att jag läste Olas blogg för typ 5 min sen. Skäms på mig...

Sitter och funderar på hur jag vill fira min 30 års dag. Fest eller inte, middag med familjen eller inte, saft och bulle eller inte. Alternativen är många och jag har inte en aning om på vilken nivå jag vill hålla mig. Det är ju några månader kvar, så jag skjuter nog upp beslutet ett tag.

Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera